دزد و دریا

خیلی وقته که خواب هام رو ننوشتم، شاید اگه بخوام هرروز بنویسم باید هی نیمه شب بلند شم و بنویسم. اخه نمی دونم چرا ولی خیلی از این رویا ها تا به هوشیاری می رسی از یادت میره و یا اینکه نمی تونی به نوشته تبدیل و توصیف کنی .  

اما دیشب یه رویای عجیب دیدم توی رویا یه خونه بزرگ داشتیم. یه اتاق پذیرایی با مبل های رنگی. فک می کنم قرمز که انگار مال خودمون نبود .قرار بود یکی بیاد خونمون خواستگاری. اما کی و برای کی نمیدونم انگار فلسفه مبل ها هم این بود . یه عالمه هم اشیاه گرونقیمت و عتیقه تو خونه بود انگار همه مون سهل انگاری کرده بودیم و یه آقا دزده شاید هم خانم دزده اومد بود و همش و برده بود و وقتی ما فهمیدیم که خونه خالی شده بود.....  

رویای دوم  

تو رویا دیدم که که به اتقاق خانواده کنار دریایی که خیلی هم مواج بود نشسته بودیم هر کسی یه قلاب دستش بود و از دریا جنسی مثلن دوربین و یا هر وسیله دیگر و نه ماهی می گرفت بعد هم اونو می فروخت اما انگار توی قلاب من چیزی نبود و برای من چیزی نمونده بود که بگیرم .....

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

وب سایت جالبی داری خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنی .
این هم ایدی من : sahar.tala20

شما هم وبسایت منو ببین جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارین مخصوصا قالبی که انتخاب کردی با موضوع جور در میاد
ما هم 2 سایت و یک وبلاگ داریم دوست داشتی یه سری بزن
حتما این 3 تا یکیش به کار شما میاد
3 تا رو ببین بعد نظرتو بگو

فروشگاه محصولات گرافیکی آموزشی (ارزان)
3dmax,maya,photoshop........
www.1000ax.com

وبلاگ آپدیت آنتی ویروس نود و کاسپر و .... به صورت روزانه
www.nod32us.mihanblog.com
(تبادل لینک هم با وبلاگ میکنم)

در این سایت می توانید شغل خود یا کالای خود را به دیگران معرفی کنید
www.niazeshoma.com

شوالیه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://shovaliye65.blogfa.com

هیچ کس به اندازه خودت از خوندن پستایی که در باره خواب هات نوشتی سر در نمیاره...

این تویی که وقتی دوباره میخونیشون میفهمی چی نوشتی ...

حالا با این کم خوابی جدید بازم خواب میبینی ؟

اره حق باتو اینا رو نوشتم که یه یادم نره. خواب رو زیاد نمیشه نوشت چون زبان خواب با زبان ما فرق می کنه.

تو باعث شدی من بیام وب لاگم. زیاد نمی اومدم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد