خواب دیدم عروس شدم

دیشب خواب های عجیبی دیدم که زیاد به ذهنم نمونده ، خواب  کسی رو دیدم که یه روزی دوستش داشتم. اما تو خواب زیاد بهش توجه نداشتم. یادم میاد اومده بود کنار من نشسته بود و من چون یه تاپ تنم بود خیلی معذب بودم، با بی تفاوتی از کنارش گذشتم و حتی سلام هم ندادم. رفتم و تو لباس هام دنبال یه لباس خوب می گشتم ولی هر کدوم یه مشکلی داشت نمیدونم آخر چی پوشیدم.

  جای شلوغی بود انگار همه داشتند برای یه مهمونی آماده می شدند . بعد سوار یه ماشین شدم اومدم وسط یه خیابان  انگار از دست کسی که  تو خواب دوستش داشتم کلی ناراحت بودم، بعد دیدم که یهو همه چی تغییر کرد و یه ماشین ایستاد عده ای پیاده شدند و روی من گل پاشیدند و من در حالی که لباس سفید و زیبایی پوشیده بودم لبخند می زدم ،خوشحال بودم . اونا می گفتند اون اومد( انگار داماد بود) من  هم گفتم دیگه داشتم از دستش کم کم عصبانی می شدم . آرامش عجیبی داشتم .

یادم می یاد تو خواب می گفتم من همین آدمو می خوام . اگر چه توبیداری  همچین چیزی رو نمی خوام .

یه جای دیگه  هم یه کسی دیگه ای بود که اتفاقا اون هم از دوست های خوبم است ولی نمی دونم چرا تو خواب اصلا بهش محل نمیدادم .

 یادم میاید تو خواب کسی به من گفت اون (یعنی همین که فکر می کنم داماد بود )  یه میخ تو زمین کوبیده ( انگار تعیین یه وضعیت بود )  الان نوبت توست.

تو نت هم تعبیرش رو دیدم :

اگر دختری خواب ببیند عروس شده است ، نشانة آن است که بزودی ارثی به او می رسد .

2ـ اگر دختری خواب ببیند از آراستن عروسی خشنود است ، دلالت بر آن دارد که آرزوهای او برآورده خواهد شد .

3ـ اگر دختری خواب ببیند عروس شده است و غمگین و ناراحت است ، علامت آن است که انتظارات او برآورده نخواهد شد .

4ـ اگر در خواب عروسی را ببوسید ، علامت آن است که با دوستان خود آشتی می کنید .

  نه بابا از ارث مرث خبری نیست فعلا که سومی اتفاق افتاده.... 

نظرات 9 + ارسال نظر
سیما دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ http://zakhmiezaman.wordpress.com

بابا هی بهت میگم شبها مراقب خورد و خوراکت باش. :D حتما زیاده روی کردی ولی نه تو که اصلا اهل غذاخوردن نیستی...
ببینم توی اون تعبیرخواب ننوشته ما چقدر باید منتظر بمونیم تا این عروس خانوم شیرینی عروسیش رو به ما هم بده؟

شوالیه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://shovaliye65.blogfa.com

حسودیم شد منم خواب دومادی میخوام

سمیه یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:31 ب.ظ

salam man khabe kasi ke dosesh daram bishtare oghat mibinam hala shayad dalilesh feker kardane ziyad behesh bashe nemidonam vali ye bar khab didam ba pedaresh donbale adrese manzel ma migarde.dishab khab didam didamesh vali kheili narahate ba man mesle sabegh tavajohi nemikone mishe tabiresho baram begid mamnon misham

عزیزم من بلد نیستم خواب تعبیر کنم. اصلن هم اعتقادی ندارم. خواب هایی که می بینیم فقط و فقط بازتاب ذهن و فکر ماست و هیچ ربطی به اون فرد نداره.

سمیرا یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ق.ظ

من خواب دیدم واسه کسی که دوسش دارم لباس عروس پوشیدم اما عروسیمون نبود بنظرتون یعنی چی؟

غزل جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام من خواب دیدم خودم عروس شدم و در جشن عروسی خودم شرکت میکنم اما داماد را نمیشناسم و صورتش ابدا یادم نیست ولی داماد مورد نظرم هم نیست اما خیلی از این قضیه ناراحت نیستم و خوشحالم.میگن تعبیرش پایان عمرفرد بیننده است.درسته؟؟

marzi شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:21 ب.ظ

من خوب دیدم ک چند تا لباس عروس میپوشم ولی هیچ کدومو دوست نداشتم.در حال حاضرم عقدم.و عروسی نزدیک

کیمیا دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام من خواب دیدم فقط لباس عروسی پوشیدم و جشن عروسیم بود تازه دامادهم مشخص نبود اصن هست یا نیست هیچ ازدواجی هم صورت نگرفته بود تعبیرش چیه ؟ دوستام میگن میمیری ... درسته یا نه ؟

نه بابا مردن چیه. خواب ها انعکاسی از تصورات ذهنی ما هستند ربطی به اینده ندارند عزیزم

مریم شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام وقتتون بخیر
خواب دیدم لباس عروس پوشیدم در خانه ای هستم که منزل پدری ام اعضای خانوادمم هستن همینطور خاله ام در حال مرتب کردن خانه برای پذیرایی از مهمانها و داماد ولی بعد گذر زمان داماد نمیاد و مهمانها هم نیستن فقط یه خانمی میانسال چادری اومد و با مداد مشکی در دفتر نقاشی میکشد عکس یه منظره بعد شنیدم داماد قرار نیست بیاد منصرف شده منم ناراحت شدم رفتم دستشویی در آینه خودمو دیدم. تعبیرش چیه؟

زهرا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:07 ب.ظ

من خواب دیدم که عروس شدم واین خوابو هم تاحالا چند بار دیدم ولی تو همشون متاسفانه معلوم نبود داماد کیه ... من با لباس عروس رو ی مبلی دونفره نشسته بودم ولی وقتی سرمو برمیگردونم تا داماد رو ببینم نبود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد