خواب یه دوست قدیمی

زمانی  دوست داشتم با یه دوست حرف بزنم، کسی که  خیلی دوستش داشتم، اما  اون چیزی که من می خواستم اتفاق نیفتاد، اون روزها این خواسته تو دنیای کوچیک من خیلی بزرگ بود از اون روزها ،  سالها گذشته و من حتی احساسی رو که اون روزها داشتم از یاد بردم .

 

نمیدونم چرا دو شب  که دارم خوابشو می بینم، حتی تو خوب با هم حرف میزنیم یه جوری که انگار برگشته .

 دیشب خواب دیدم خونه یکی از فامیل هامون با یکی دیگه از دوستان نشسته بود . چند بار با هم حرف زدیم  و من در مورد  عروسی دوست شمالیم که دوران دانشجویی رفته بودم تعریف می کردم و می خندیدم. راستی یه لباس خوب و قشنگ هم پوشیده بودم.

انگار دوست دیگرمون به یه عروسی تو شمال دعوت شده بود.

یادمه ، رو کرد به من و از زبان پدرخانمش  در مورد نحوه عروسی شمالی ها حرف زد یه کم تعجب کرده بودم .

 دیشب و پریشب دو خواب دیدم که تو هردوش بود و جالب تر اینکه  در هر دو خواب بحث عروس و عروسی بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی ثقفی دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.hamedanfootball.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید !
خوشحال میشم اگه به سایت ما هم سربزنید !
در صورت تمایل ما رو به اسم "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذاربد که به چه اسمی لینکتون کنیم !

خ دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ

پس احتمالا یه خبرایی هست به زودی ! :)

خودم دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ

تعبیرش خوبه .
من دلمو خوش کردم به این تعبیر :اگر دختری خواب ببیند عروس شده است ، نشانة آن است که بزودی ارثی به او می رسد .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد