کباب

دیشب خواب دیدم توی یه رستوران هستیم و مرضیه ما را شام دعوت کرده بود ، نمی دونم  چرا همشون یه غذایی انتخاب کرده بودند که اسمش باربیکیو بود. یه کباب بود و هی اصرار داشتند که من نباید اون رو انتخاب کنم و باید به چیز دیگه رو انتخاب کنم. نمی دونم چرا و در نهایت انگار  دوبار غذا سفارش دادیم  و این بار من ازشون خواستم که بذارند من هم همون  غذا را انتخاب کنم  و اونا هم قبول کردند. 

 این دو شب همش دارم خواب غدا می بینم یا دارم غدا  می خورم و یا غذایی رو می بینم که در حال پخته شدن است .  

 

این هم تعبیرش: 

تعبیر خوابت این است که :

سفره در خواب همان است که در بیداری یعنی خوان گسترده ای است که در آن نعمت های بسیار نهاده اند. سفره نعمت است و خیر و برکت. اگر در خواب ببینید که سفره ای بزرگ پیش روی شما گسترده اند یا سرمیزی نشسته اید که انواع غذا ها روی آن هست خواب شما خبر می دهد که به نعمت می رسید ولی حق انتخاب دارید.از سفره هر کس به قدر شکمش غذا می گیرد و می خورد این خواب نیز می گوید به نعمت می رسید ولی به اندازه سهم خودتان حق برگزیدن دارید و باید انتخاب کنید. اگر دیدید سفره ای پر از غذاهای رنگارنگ گسترده اند و شما فقط نان و پنیر و سبزی گرفتید سهم شما از نعمت ها اندک است یعنی به جائی می رسید که امکان این است که خیلی زیاد متمتع و متنفع می شوید اما نصیب و سهم کمی می برید.  برخی از معبران قدیمی نوشته اند تکاندن سفره بذل و کرم است. سفره گستردن برای دیگران سودرسانی است و اگر کسی پیش روی شما سفره گسترد، به اندازه وسعت سفره به شما سود می رساند و همین تعبیر را دارد اگر کسی سفره را از پیش روی شما جمع کند یعنی او مانع سود بردن شما می شود. رنگ سفره باید سفید باشد و چنانچه رنگ های غیر طبیعی داشته باشد نیکو نیست.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز شما هم چه خوابایی می بینی واسه دوستان و اطرافیان
فکر کنم این باربیکیو خیلی گرون بوده واسه همین دوستت سعی داشته تورا از انتخابش منصرف کنه

اتفاقا تو خواب خودم همین فکر رو می کردم ،اما بیشتر می گفتند تکراری میشه تو یه چیز دیگه رو انتخاب کن . من دائما در حال خواب دیدن هستم. حتی اگر به لحظه چشمام رو هم بره. تازه همیشه یه زرش یادم می مونه وگرنه هر کدوم یه سریال :)

نیلو دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ

مگه تو خواب ببینی که مرضیه تو رو شام دعوت کنه

محمود جودکی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://jodaki.blogsky.com

سلام خوب بود ولی علت نوشتن این مطالب را نمیدونم اگر خواستی برام ایمیل کن یا تو وبلاگم بنویس
خوشخال میشم باز هم به من سر بزنی

دوست دارم بنویسم شاید بعد ها تعبیر شد .

nikahd یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ http://nikahd.com

خوب بود

تحقیقی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://tahghighi2020.blogfa.com/

سلام
باز هم خوبه تو فقط خواب خوردنی میبینی!
من یا دارم خواب میبینم کسی از اقوامم مردن
یا دارند میمیرند
یا تصادف کردند و تو بیمارستانند و الا اخر!؟!؟!؟!؟!؟!
برو خدارا شکر کن

تحقیقی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://tahghighi2020.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
چرا دیگه به من سر نمیزنی؟

مریم جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://jasminem.blogfa.com

سلام لیلا جون
امیدوارم خوب و سلامت باشید. وبلاگ خیلی جالبی داری. سال نو رو بهت تبریک میگم امیدوارم که سالی توام با شادی و تندرستی برای شما و خانواده محترم باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد