بزغاله شده دلم بزغاله، دلش فقط یه کم علف تازه می خواد:


 یکی که خیلی دوستش دارم، خیلی. کسی که جزئی از وجودمه. الان سه ساله که بی دلیل با من حرف نمی زنه، نگام نمی کنه، به حرفام گوش نمی د..نمی دونه این گوشه دنیا کسی هست که دلش برای صداش گرفته. ...هر شب داره میاد تو خوابم. دیشب تو خواب بغلش کردم .دوتایمون گریه کردیم. همدیگه رو بوسیدیم کاش می شد از خواب هایی که می دیدیم می تونستیم تکه های قشنگش رو جدا کنیم و بیاریم تو زندگمون . زندگی ش کنیم.. دلم براش تنگ شده، برای خودش، برای صداش، برای چشاش، چشای پر دردش که مثل چشای خودم سنگین شدن از درد، از دلتنگی. خیلی دلم می خواست یه بار، یه بار من هم مثل بقیه آدم ها بودم که وقتی دلم برای کسی تنگ میشد. اون هم دلش تنگ میشد و یهویی بهم زنگ میزد و می گفت که دلش تنگ شده و دوست داره با من حرف میزنه. اما همیشه من اینور پلم. باید من دلتنگ شم، خواب ببینم ودوباره تردید، تردید از حرف زدن با کسی که نمی دونم به چه دلیلی دیگه نمی خواد با من حرف بزنه . اون هم منی که خیلی دوسش دارم. کاش زندگی ما هم یه کم عادی بود، عادی مثل پسرک همسایه که می رفت اطراف شهر برای تنها بز خواهرش علف جمع می کرد. تا بعد ظهر که خواهرش جای خواب بزش رو تمیز می کنه ببینه برای بزش علف تازه هست و بگه داداش چند روز دیگه بچش دنیا میاد. اسمش روچی بذاریم. داداش فکر می کنی بزغالش سفیده یا سیاه ؟یا سیاه سفید؟
دل من سفیده، سفید با بزغاله هایی که هر روز صبح به دنیا می آن بدون اینکه کسی از صحرا براشون یه کم علف تازه آورده باشه . بی علفن بی علف. اینجا هر روز بزغاله های از بی علفی می میرن بی انکه مزه علف تازه رو چشیده باشن. بی انکه کسی برای دنیا اومدشون روزا رو بشماره. دنیا می ان و به همین سادگی بین خارهای زیر پاشون می میرن. اینجا هر روز بزغاله هایی از بی علفی جان می دن.
دلم بزغاله شده ،بزغاله ای که می خواد بشاشه رو تمام روزهایی که بی علف تازه سر شدن و رفتن.

نظرات 3 + ارسال نظر
شوالیه یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://shovaliye65.blogfa.com



دلم میگیره...

بیشتر و بیشتر

کاش زود تر دنبال دنبلان میگشتم...

نیلو دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.soriyansh.blogfa.com

سلام منم دلم تنگه خیلی دلم تنگه واسش دلم برا دیدن چشماش تنگه

الهه یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

جالبه منم دنبال دنبلان میگشتم که اومدم اینجا... البته نه برای خوردن برای تقویت مو.... الان دوساعته که دارم نوشته هاتو میخونم... بازم حز کردم (یا حظ!!!) باریکلا به قلمت عزیزم. به عبارتی دیگه تو کفم الان...

:) مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد