قبرستان و قتل

خواب قبرستان و قتل

مدتی بود خواب های وحشتناک نمی دیدم اما دیشب باز یه خوابی دیدم که  تمام امروز  ذهنمو مشغول کرده بود ، هر چی هی به خودم می گفتم هوا یه این خوبی آسمون به این قشنگی بابا بی خیال اما نشد که.

 خواب دیدم  از کنار خیابان  و یا شاید  جاده بیرون از شهر به سمت یه قبرستون می رم تا نزدیکی قبرها رفتم و بعد  دوباره برگشتم و به خودم گفتم قبرستون چقدر به ما نزدیکه با پای پیاده هم هر وقت دلمون بخواد می تونیم بریم . بقیه خوابم هم یادم رفت  یا شاید هم یه جوریه که نمیشه  نوشت یعنی نمی تونم توصیف کنم آخه خیلی قاطی پاطی بود .

 اما بعد از اینکه یه تنفس به قول مجریان صدای آمریکا گرفتم خواب دیدم که من تویه اتاق که متعلق به خودم است نشستم  و سه نفر هم اونجا بودند  که  با هم درگیر شدند و یکی از اونا کشته شد بعد هم من ماندم و یه مقتول اون دوتا قاتل هم رفتند، داشتم فکر می کردم چه جوری بی گناهیمو ثابت کنم، به پلیس  واقعیتو بگم و یا اینکه دروغ بگم،  اما جسد مانده  تو خونه رو چی کار کنم. بهر حال ازاتاق اومدم بیرون و درو قفل کردم  و تا الان اونجا نرفتم تو همین افکار بودم که بیدار شدم لابد تا امشب که  برم بخوابم  جسد گندیده و بوش دراومده .

خدایش ببینید امام صادق و رفیقش ابن سیرین چی در مورد خوابم  نوشته :

محمدبن سیرین گوید: دیدن گورستان در خوبا، دلیل صحبت است با جاهلان که دین و دنیای ایشان به فساد بود. ابراهیم کرمانی گوید: اگر دید گورستان را زیارت می کرد، دلیل که اهل زندان را دلداری کند. جابرمغربی گوید: اگر در گورستان می رفت، دلیل که درویش شود. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن گورستان بر سه وجه است. اول: غم. دوم: زندان. سوم: محنت

 من که کاری به این تعبیر ندارم .

یه تعبیر دیگه :

قبرستان

1ـ اگر خواب ببینید در قبرستانی زیبا و سرسبز هستید ، دلالت بر آن دارد که اخبار سلامت کسی را می شنوید که بکلی از زنده ماندنش قطع امید کرده بودید ، و مالک زمینهایی که دیگران اشتباهاً آنها را اشغال کرده بودند ، خواهید شد .

2ـ دیدن قبرستانی متروک و پر از بوته های خار ، دلالت بر آن دارد که عمر طولانی خواهید کرد و مرگِ تمام عزیزان خود را خواهید دید ، فردی بیگانه از شما مراقبت خواهد کرد .

3ـ اگر افراد جوان خواب ببینند از خیابانهای قبرستانی که سکوت مرگبار فضایش را احاطه کرده است ، عبور می کند ، دلالت بر آن دارد که با محبت و عشق دوستان خود مواجه می شوند .

البته من   قسمت هایی رو که شامل من  نمیشد حذف کردم

اما تعبیر  خواب دومی از نت :

3ـ دیدن فردی قاتل در خواب ، هشداری است . مراقب دشمنان خود باشید تا صدمه ای به شما نرسانند ...

باشه سعی می کنم مواظب خودم باشم

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلو پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ http://soriyansh.blogfa.com

وی وی وی وی .......................................

انعکاس آب یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.whoami.blogsky.com

منم دیشب یه خواب بد بدیدم. بدو بیا تا برات بگم.

شوالیه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ http://shovaliye65.blogfa.com

این شکلکایی که میزاری وسط نوشته هات باحال میشن.

سال 87 رو خوندم بقیه اش رو فعلا نمیخونم دوس ندارم زود تموم شه تو ماهی یه پست میزاری اینجوری دیگه من چیزی واسه خوندن ندارم...


در مورد وبمم باید بگم نه بابا دل و دماغ ندارم چند ماهه اپ نکردم


روزات افتابی لیلای خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد