خواب

باز خواب مرگ،خواب از دست دادن کسانی که دوستشان دارم این ترس انگار از من دور نمی شود، نمی دانم چرا اینقد من با مرگ عجین شده‌ام اینقد که گاه به گاهی‌ خواب میبینم که کسی‌ رو از دست داده ام و بعد که بیدار می شوم تا ساعتها  خدا رو شکر می‌کنم که این خواب بوده  و واقعیت نداره. 

همیشه وقتی کسی از دنیا میره همون شب اول یا اگه خیلی دیر کنه یه هفته بعد حتما به  دیدنم میاد و گزارش میده که اوضاعش چه جوریه .  شاید کسی باورش نشه اما  تقریبا خواب همه مرده های فامبیل رو دیده ام . جالب اینه که این خواب درست  همون شب یا تو همون چند روز بعد  اتفاق می افته.

کاش همهٔ دردهایی که داشتیم همه همین جور بود و بیدار می شدیم می دیدیم که همه چی‌ خواب بود و همه چی آرومه.

 هفتهٔ پیش خواب دیدم که یکی از  دوستانم به دلایلی که حتی نوشتنش ناراحتم می‌کنه از دنیا رفته اینقد این قضیه‌ برام  دردناک بود که باور نمی کردم و هی می‌گفتم که نه دروغه حتما یه کسی دیگه ای‌ به این اسم هست  و ... زنده ست اما همه  به من می گفتند واقعیت داره و حتی یکی‌ از فامیل های  نزدیکش هم  آگهی‌  شو آورده و تائید کرده  که یهویی  اتفاق افتاده. 

 با خودم گفتم این طفلی که ....باز دلم نمیاد بنویسم .   

آخرش اینقد گریه کردم که نفسم بالا نمی اومد، اونقدر که از صدای گریه خودم از خواب بیدار شدم و تا چقدر بعد هم گریه می‌کردم. 

 

آرزو می کنم تا سال های سال زنده باشه و شاد زندگی کنه.  

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد